恐れていたことがついに、、、、


Hello,Mr.ooishi?とかなんとか、、、




ビエンナーレ担当者から電話がかかってきました。
まったく話せない。ちょースローにしゃべってもらっても聞き取れない、、、。


Yes,Yes,


Yes,





結局、いつものようにメールを送ってもらうことになりました。メールなら、翻訳ソフト使って
なんとかなるので助かりました。

でも、英語話せるようになりたいです。本気で思いました。




ooishiのむちゃくちゃな?英語での展示イメージです。
My exhibition image
This theme of mine is language of Japan. It is "river seen from Both shore"or"a river by seeing from both of seashore"
A big photograph is installed in a pair. (for example 2 m x3 m.)The user of a subway flows the meantime like a river.
Only a dot is visible if a photograph is seen in near.But when it turns round, the whole big photograph looks good.
A keyword can be seen if it sees in near. For example, "river seen from Both shore." But the whole photograph does not appear. Conversely, language cannot be read although a photograph appears if it separates.

I want a photograph and a size, if there is optimal place.
I want to install in suitable size.If possible, I want to install also in the car.
There may be a little change.

Thanks.